Internet a "spatne veci"

Adam Hauner aha at pinknet.cz
Thu Nov 19 16:26:26 CET 1998

On Thu, 19 Nov 1998, Jiri Barborik wrote:

> 2. radu na TLD xxx, snad jen nahradit asi nejfrekventovanejsi TLD
> com zminovanym xxx. Tzn. majitel domeny sex.com, by mel predkupni
> pravo na sex.xxx.

=))))

> Co se tyce zahusteni, kdyz vezmu v potaz, ze vetsina provozovatelu
> pornosajtu je na TLD com, myslim, ze by se vmestnali i na xxx.

*** neni, ver mi, ze neni.

> Bereme-li v potaz genericke domeny, netroufam si odhadnout miru zajmu
> americkeho provozovatele pornosajtu treba o domenu sex.ru...

*** Vidis, ja treba zaznamenal zajem svycarskeho pornoinvestora o ceske
domeny. A sex.ru - proc by ji nemohl mit rusky pornomaster? Neexistuje jen
globalni trh, existuji taktez regionalni (sex.hana.cz atpd.)

				prijemny den preje
                                                Adam Hauner

--=[ AHA ]=[ aha at pinknet.cz ]=[ ICQ 3443338 ]=[ http://www.alenka.cz ]=--