Antikacirsky nazor

Radim Kunz rkunz at ova.comp.cz
Sun Nov 22 14:56:12 CET 1998

Zapominas na snizeni mezimestskych poplatku. V 3. pasmu v dobe
slabeho provozu o 40 %.
Mam takovy pocit, ze jste vsichni prazaci. Vubec vas nezajimaji mezimestske
hovory, vzdyt mate vsechno mistne. Kdyz ja volam kteroukoliv vetsi firmu, volam na
hotline, protoze se neco posere, volam kvuli objednane knizce, kde trci, vzdycky to
je Praha. Jen at to ti mimoprazsti blbci zafinancuji, hlavne at vy mate pausal.
Taky jste zapomneli, ze pred 2 roky Telekom zrusil 1. mezimestske pasmo. Ale to
vas taky nezajima. Pro vas to bylo zase zdrazeni. Ze se diky tomu dostanou k internetu
tisice lidi z mensich mest, protoze muzou volat v ramci UTO za mistni, to je detail, ze ?

> Co mate vsichni proti telecomu? Vzdyt zdrazeni
>mistnich hovoru bude provazeno (jako pokazde) zlevnenim
>mezinarodnich hovoru. Ja nevim jak vy, ale ja volam 3x
>tydne USA, 2x tydne Slovensko  atd.
> No a navic ted si misto UTO muzu zavolat treba USA a bavit
>se s prately s Internetu rovnou.
>;-)
>
>A slovo do diskuze. Krasny priklad je vstup Pegasu na trh
>s mobilnimy telefony. EUROTEL se muze na prichod GSM vymlouvat
>jak chce, ale dokud tu nebyl Pegas mel ceny zhruba dvojnasobne.

Nikdo nerika, ze pri zruseni monopulu nepujdou dolu tarify. Ale jestli se mistni sit
opravdu krizove financuje z meziemstskych a mezinarodnich, tak vam zadna konkurence
nepomuze.

> Krasnou diskuzi preje Draco

Radim Kunz