Antikacirsky nazor

Jan Hruza Draco at email.cz
Sun Nov 22 15:21:44 CET 1998

	Hezky jste mne odsoudil ;-). pravdou vsak je, ze prazak
nejsem a diky zavedeni stejneho tarifu pro volani v ramci jednoho
MTO nebo UTO mam internet doma i ja. A navic moje poznamky o volani
do zahranici byly pouhou ironii.

Radim Kunz wrote:

> Zapominas na snizeni mezimestskych poplatku. V 3. pasmu v dobe
> slabeho provozu o 40 %.
> Mam takovy pocit, ze jste vsichni prazaci. Vubec vas nezajimaji mezimestske
> hovory, vzdyt mate vsechno mistne. Kdyz ja volam kteroukoliv vetsi firmu, volam na
> hotline, protoze se neco posere, volam kvuli objednane knizce, kde trci, vzdycky to
> je Praha. Jen at to ti mimoprazsti blbci zafinancuji, hlavne at vy mate pausal.
> Taky jste zapomneli, ze pred 2 roky Telekom zrusil 1. mezimestske pasmo. Ale to
> [...]

|   ____             student of ISSTE Jan Hruza                       |
|   |    | ,_    __,   __   __    Email:               draco at email.cz |
|  _|    |/  |  /  |  /    /  \_  HomePage:     members.xoom.com/cuzy |
| (/\___/    |_/\_/|_/\___/\__/   DraciDoupe: www.fmi.cz/private/cuzy |
| interests: DrD, programming, internet, comp's, fantasy, books, etc. |