Antikacirsky nazor

Radim Kunz rkunz at ova.comp.cz
Sun Nov 22 15:40:55 CET 1998

To nebylo na Vas, to uz byla jen ta posledni kapka.
-

> Hezky jste mne odsoudil ;-). pravdou vsak je, ze prazak
>nejsem a diky zavedeni stejneho tarifu pro volani v ramci jednoho
>MTO nebo UTO mam internet doma i ja. A navic moje poznamky o volani
>do zahranici byly pouhou ironii.

No prave. Kdybyste to myslel vazne, tak bych to bral. Ale jako ironie me to trochu
dozralo.
Kdyz uz vsichni bojuji za pausal, a ohaneji se USA, proc nechcou zavest pausal
pro cele Cesko ? Kdyz to jde pro 10milionovy NewYork proc ne pro 10Milionove
Cesko ? Mezimestske hovory jdou po stejnych linkach, jako mistni, jenom tam
je navic spoj mezi mesty.
Zda se vam to nesmyslne ? Tak proc se vam nezda nesmyslny pausal pro mistni hovory.
Kdyz volam z Ostravy do Opavy, platim 2. tarifni pasmo. Pritom volam pres mensi pocet
ustreden a na mensi vzdalenost, nez  vnitroprazsky hovor.

Radim Kunz