Antikacirsky nazor

Mmla Kuchta mila.kuchta at atlas.cz
Sun Nov 22 21:17:33 CET 1998

S tim taky nemuzu souhlasit. Pan Zikes jiste nemystel, ze to tam provozuje jen jedna firma. Mejte trochu nadhled a ctete mezi radky.
Nebo vy se snad domnivate, ze se dobre napady rodi kolektivne a i kdyby ano, tak urcite ne ve stejnou chvily. Nekdo je vzdy prvni.

------------------------
Dobre napady se nerodi kolektivne, ale po jejich vzniku se kolektivne prebiraji.
-----------------------

Re: Zrejme jste necetl pozorne, jelikoz presne to jsem tam napsal, jen jinak vyjadril.

>maji jine podminky (viz vyse). V nekterych evropskych zemich je taky
>liberalizovany trh, a firmy na
>to neprisly, a to ne proto, ze jsou blbe, ale asi proto, protoze to je
>ekonomicky nepruchodne.

Nebo proto, ze je to nezajima a ptate se proc? Protoze se nepotrebuji zajimat. Liberalizovany trh jeste neznamena konkurenci a
konkurence jeste neznamena boj o zakaznika. Pokud ty firmy jsou chytre (nevim jestli spise nerici Vycurane) a maji tu moznost (neni
jich tam moc, ostatni na to nemaji penize a dalsi faktory) tak se proste a jednoduse dohodnou a delaji si dal co chteji. Jim to tak
vyhovuje, zakaznik trpi, ale at si trpi, hlavne ze plati. Jinou moznost taky nema, pokud nechce (jak pravil jeden transparent na
bojkotu) volat z okna.

-------------------
Pak nevim, o co vam jde. Pokud bude trh liberalizovany, a Telekom prislusne vycurany, bude vsechno pri starem. Demonstrace
nepomuzou, protoze Telekom bude radovy komercni podnik.
-------------------

Re: Bohuzel jsem diky prvni vete presne nepochopil jestli je to konstatovani, nebo sarkasmus.
Vy snad nesouhlasite s tim, ze liberalizovany trh jeste neznamena konkurenci. Podivejte se na zapadni Evropu a jestli si to nedovedete dost dobre predstavit, uvidete v roce 2001. Trh tu liberalizovany bude, ale nikdo nebude mit na to, aby v mestech kopal vykopy pro kabely, ktere jsou pro mistni styk bez Telecomu potreba. Mozna jen ve velkych aglomeracich. A take nepredpokladam, ze wireless technologie bude nekdy levnejsi nez pevna linka.

Take nevim co to jsou "jine podminky" a "ekonomicky nepruchodne", snad jste se take neulovil na tvrzeni Telecomu, ze mistni styk je
strasne, ale strasne prodelecnej. Nevydelava asi tolik jako mezistatni, to samo o sobe jeste neznamena, ze je prodelecnej. Nesmite
ale byt tak hamizny, ze pro vas miliony nic neznamenaj (viz SPT).

--------------------
Mam jiny nazor.

Re: Od toho snad tato diskusni skupina je? Nebo se za svuj nazor stydite?
Ja osobne si nemyslim, ze se od Spojenych Statu v tomto pripade lisime ekonomicky, ale predevsim mentalne a chronologicky.

Liberalizace v Evrope neni nikde tak dlouho, a proto, tak pokrocila, jako napr v USA. Jednou to ale dozenem. Proc? Musime, nic jineho nam take nezbyva.

Kez by to byla pravda. Ale jsem skeptikem.  Liberlizace a EU, to k sobe moc nejde.

Preji prijemne straveni kritiky a jsem s pozdravem.

Míla Kuchta
mila.kuchta at atlas.cz