Windows-1250 neni ISO-8859-2!

Petr Chlupaty chlupaty at math.muni.cz
Mon Nov 23 11:55:15 CET 1998

> Nikomu jinému to nevadí? Mně tedy ano, protože některé programy
> (třeba pg) na kódy mezi 0x80 a 0x9F (kam spadá právě kódování "šŠťŤžŽ"
> --
>                                                 Luboš Kašpar

Abych pravdu rekl, taky me to celkem stve. Ale pripada mi
zcela zbytecne hadat o kodovani v mailu. Proc proste
nepouzivat ACSII? Ma to samozrejme smysl u stranek,
ale jsem zvyklej na to, ze v majlech se pouziva ASCII,
prave proto, aby se prijemce nemusel pidit, jestli nahodou
jeho klient umi toto kodovani, nebo jak ho nastavovat.
Ne kazdej pouziva na postu Netscapa, nebo M$...

Ano, spravne vas napadlo, ze je to muj pripad, pac
pouziam UNIXovskyho joe. Nikdy me ale nenapadlo
nastavovat si tam nejakou cestinu, a rozhodne to
nemam v umyslu v nejblizsi petiletce prave proto,
ze vetsina mych pratel je stejne jako ja zvykla psat v ASCII.
(A taky proto, ze jsou u nas bohuzel kodovani dve, a menit
nastaeni podle toho, jestli ma nekdo M$, nebo je serioznejsi,
a pouziva ISO se mi opravdu nechce...)

S pozdravem
--
       Petr Chlupaty