Antikacirsky nazor

Radim Kunz ekservis at ova.comp.cz
Mon Nov 23 13:10:45 CET 1998

Nasel jsem si sazebnik z roku 92. Byly tam tyto tarify

1.pasmo 60 sekund
2. pasmo 30 sekund
3. pasmo 20 sekund
4. pasmo 15 sekund.

Tehdy byl 1 impuls 1 koruna, nebyly zadne obdobi nizsiho provozu.

Predloni to bylo:
1. pasmo ve dne 180 sekund, v noci 360 sekund.

Z toho jasne vyplyva, ze tenhle krok uz Telekom pripravoval dlouho,
a ze z 1. pasma udelal mistni hovory.

Radim Kunz