Windows-1250 neni ISO-8859-2!

Petr Teichmann teichman at swan.kky.tul.cz
Mon Nov 23 14:24:53 CET 1998

On 23 Nov 1998, Petr Chlupaty wrote:

> Abych pravdu rekl, taky me to celkem stve. Ale pripada mi
> zcela zbytecne hadat o kodovani v mailu. Proc proste
> nepouzivat ACSII? Ma to samozrejme smysl u stranek,
> ale jsem zvyklej na to, ze v majlech se pouziva ASCII,
> prave proto, aby se prijemce nemusel pidit, jestli nahodou
> jeho klient umi toto kodovani, nebo jak ho nastavovat.

Rad bych se pripojil k nazoru p. Petra Chlupateho! Rovnez se domnivam ze
je lepsi psat v ASCII a sam sem se tohoto pravidla vzdy drzel bez ohledu
na to kam a komu jsem psal.
	Ackoliv pouzivam adresu ... .cz, tak jsem fyzicky na netu v BRD a
verte mi, ze vysvetlovat nemeckemu spravci site cosi o nastavenich ceske
diakritiky je neresitelne a text jako napriklad tento:
> Vsimni si, ze se tam pise: "Z=E1stupci SPT Telecom p=F8edlo=9Eili t=F8i
                                                             ^^^
> v arianty mo=9En=E9ho =F8e=9Aen=ED".
              ^^^           ^^^
je opravdu velmi spatne srozumitelny.

Vsem, kteri pisi v ASCII, dekuji.

		S pozdravem Petr Teichmann

This message was handled by <Pine.LNX.3.96 @mirage.kky.vslib.cz>

PPP  TTTTT
P  P   T            Technical University of Liberec(Reichenberg)
P  P   T                 Faculty of mechanical engeneering
PPP    T                 Department of Transport Machines
P      T
P      T            Czech Republic
Petr   Teichmann

############### I'm expecting your answer, soon. ###############