Antikacirsky nazor

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Wed Nov 25 15:14:17 CET 1998

On Wed, 25 Nov 1998, Mmla Kuchta wrote:

> P. S. 2: Kompenzace =3D vzajemne vyrovnani zavazku a pohledavek

Jam mam samozrejme jakesi tuseni, co znamena slovo kompensace
(kompenzace, nedate-li jinak). Znamena toho mimochodem vic,
nez jste napsal, totiz vyrovnani obecneji.
 Ale ja jsem se pozastavil nad slovesem ,,zakompenzovat``,
kterezto oplyva (k nemu) dosti nezvyklou predponou.
Snad to bylo vetsine ctenaru z me reakce zrejme.

Zdravi
       BoChal.