Antikacirsky nazor

Mmla Kuchta mila.kuchta at atlas.cz
Thu Nov 26 01:31:44 CET 1998

Ja jsem to samozrejme pochopil, ale pokud nevite, tak slovo kompenzace neni puvodem z cestiny a neni k nemu napevno pridruzena urcita pripona. Nelze tedy jasne rici, ktere predpony se mohou a ktere nemohou pouzit a lze ji tedy zvolit podle kontextu. Tvrzeni o nezvyklosti, nebo neznalosti nejsou tedy na miste a opravovani se mi zda krajne nevhodne. Myslim, ze v dnesni dobe je takovychto slov mnohem vic, predevsim v technicke a ekonomicke sfere. Pouzivaji se pres to, ze jeste nebyly nalezite prejaty a uznamy vedeckymi ustavy, vydavateli a dalsimi kompetentnimi osobami a institucemi.

Bohumil Chalupa pí¹e ve zprávì <199811251414.PAA42724 at ns.felk.cvut.cz>.