Antikacirsky nazor

Mmla Kuchta mila.kuchta at atlas.cz
Thu Nov 26 01:32:10 CET 1998

Myslim, ze muj ton byl kompetentni situaci v ktere jsem se ocitl. `A propos, jak vite jaky ton jsem uzil? Jste snad telepat, nebo psychotronik? A pokud jde o ty opravy, uz jsem uvedl, ze je to tema pro jinou diskusi. Mozna by bylo zajimave zalozit web, nebo disk. skupinu, ve ktere by byli uvedeni nejvetsi hambari ceskeho jazyka. Jiste by pak doslo ke stimulovanemu zlepseni, alespon castecnemu. Ale opravovat kazdeho v kazde diskusi, predevsim v tech kde jde o neco uplne jineho mi pripada jako spam, sice ne hromadny, ale nevyzadany.

J.Klaus at sh.cvut.cz pí¹e ve zprávì <365bee37.0 at news.cvut.cz>.
Míla Kuchta <mila.kuchta at atlas.cz> wrote:
> Casu na to mate zrejme dost, kdyz, soude z toho, ze prochazite
> cely cesky internet o opravujete lidem chyby, kterych je tam
> vic nez dost, nepracujete. Nebo si snad vytipujete jen
> specificke osoby, jimz zavidite, ze maji o cem konverzovat,
> nos mezi ocima ci neco uplne jineho?

Nemohl byste se ovladat a trochu mirnit ton?

> P. S. 1: Mne osobne se take nelibi chybne uziti, komoleni a
> celkova degradace ceskeho jazyka na internetu, i kdyz k tomu
> take cas od casu neumyslne prispeji, ale to je kapitola sama
> pro sebe. Verim vsak, ze se to casem zlepsi. Mozna prave diky
> lidem jako jste Vy.

Tak vidite. A Vy chcete ty opravy v prvnim odstavci zrusit.

> A pokud se citite byt timto Re urazen, vezte ze to nebylo v
> mem umyslu.

To jste si tedy nevybral nejvhodnejsi formu na projev sveho
nazoru.

> P. S. 2: Kompenzace = vzajemne vyrovnani zavazku a pohledavek

Pokud se nepletu, tak slo o jine slovo, i kdyz melo stejny
koren.

Jaroslav Klaus