Ke gramatice a kodovani (Re: Monopol SPT...)

Hanus Adler had at pdas.cz
Mon Nov 30 19:06:10 CET 1998

On Mon, 23 Nov 1998 11:24:12 GMT, Jakub Mrázek <mrazek at fi.muni.cz> wrote:
>Tak nevim - pouzivam Netscape, pisu v ASCII a nastavene mam win-1250.
>Tak nevim, proc tam je ISO-8859-2. Je mozne ze by to Netscape prevzal z
>puvodni zpravy ? (protoze jsem dal Reply?)
>JM

netscape automaticky odesila maily v ISO-8859-2, kdyz mate Windows-1250
-- to je mimochodem korektni chovani, protoze podle vsech me znamych
norem (RFC i CSN) je pro vymenu informaci standardem prave ISO-8859-2.

Pokud se snad stalo, ze nejaka cast toho mailu byla ve skutecnosti v
1250, pak je to nejspis nejaka stara verze Netscape -- od verze 4.5 uz s
tim problemy myslim nejsou.

S pozdravem,

Hanus Adler

--
Contrary to popular belief, Unix is user friendly.
It just happens to be selective about who it makes friends with.