Bulletin Board Service a informacie o nich

Lachman Petr petr.lachman at vsp.cz
Wed Sep 23 10:17:59 CEST 1998

	> Vazeni.
	>  Kto mi poradi ako sa dostat na nejaku BBS /Bulletin Board
Service/.
	>  Mam u poskytovatela internetu len E-mail ale chcem sa skusit
dostat
	>  na nejaku BBSku. Hocijaku.
	> Preto ak mate nejaky kontakt pripadne ine rady o BBS, ako sa tam
	>  s mojim pristupom dostat, prosim Vas poradte mi.
	> Dakujem.
	> Peter Duda
	> duda at netlab.sk

	No to je v celku problem. Sluzby BBS jsou vetsinou pristupne
	telnetem, pokud jde o pristup z Internetu. Nektere BBSky umoznuji
	pritup na sve Boardy pres WWW, ale zatim jsem se nesetkal
	s BBSkou, co by umoznovala praci pres e-mail. Ale protoze
	BBSky jsou puvodem sluzba zalozena na pripojeni modemem,
	dost jich stale toto podporuje, takze staci si jen sehnat tel.
	cisla modemu danych BBSek a napojit se.
		S pozdravem
			Hermann