list.faf.cuni.cz se zblaznil?

Radim Kunz rkunz at ova.comp.cz
Tue Apr 6 22:34:47 CEST 1999

-

>Myslim to vazne a mimochodem nejsem prvni clovek, ktery ma takovyto
>automaticky podpis.
>
>Me duvody jsou k videni napriklad na
>http://www.truthinmedia.org/Kosovo/tim-stmt.html
>
>- otatne na cz.talk.politika, soc.culture.czecho.slovak a cz.soc.mensa se
>objevilo take mnoho argumentu - zdaleka ne jen ode me.
>

>Petr Nachtmann
>petr at bigfoot.com, petrnach at natur.cuni.cz

No ja nevim, skoly nemam, rozhodne nejsem absolventem nebo
skoroabsolventem CUNI, ale podle meho obycejneho rozumu je vinikem ten,
kdo prijde do vesnice, muze postrili, a zeny s deckama nalozi na nakladaky a
odveze na hranice.

Taky jsem zrejme prilis stary, takze si jeste pamatuju davny rok 1991, kdy
jugoslavske
letectvo bombardovalo Lublanu. Tenkrat to nikomu nevadilo, zadni melouni v
Nemecku
neporadali demonstrace.