ulety na ceskem webu

Petr Nachtmann petrnach at natur.cuni.cz
Wed Apr 7 15:35:22 CEST 1999

Chtel jsem se podivat na http://www.autonews.cz/ a nelituji toho,
text podobny nasledujicimu se hned tak nevidi:

"Vítejte na AUTONEWS,

v motoristickém deníku, který přináší několik aktuálních
článků v průběhu každého dne. Představujeme nové modely a automobilové
novinky včetně fotografií. Mapujeme dění ve formuli 1, v rally a v MS
motocyklů. Přinášíme ekonomické výsledky z automobilového průmyslu a další
zajímavosti.

UPOZORNĚNÍ:

Abyste si načetli vždy aktuální obsah, je třeba, z důvodů uchovávání
starého obsahu stránek v pamětech proxy cache, přistupovat na server přes
tuto stranu s podporou JavaScriptu vašeho prohlížeče.

[tlacitko POKRACOVAT]

Chcete-li si zaznamenat adresu AUTONEWS do vašich
bookmarků, doporučujeme (na základě výše uvedených faktů), abyste tak
provedli právě zde (Ctrl-D, na Macovi Apple-D).

[tlacitko Pokracovat nouzove bez JavaScriptu]"

(clovek by si myslel, ze by v tom pripade meli do hlavicky soupnout
Pragma: no-cache a Cache-Control: max-age=...)

Pak jsem mel v umyslu podivat se v Obchodnim rejstriku na agenturu Avamp.

Nepodival jsem se na nic, zato me naprosto dojala odpoved serveru:

"OK

An error has occurred."

Nejake slunecni erupce zrejme zasahly i redakci e-zinu www.novinky.cz, jak
je patrno z http://netmag.cz/db/L19990406114015.pARANOIk.html - komentar