list.faf.cuni.cz se zblaznil?

Paja bludicka at usa.net
Thu Apr 8 14:39:10 CEST 1999

>Copak on, bohuzel to vsak myslej vazne i ti, co tam ty bomby mrskaj.
>Ti sami, co zustali netecni, kdyz Chorvati hnali albanskym zpusobem

aspon pripoustis, ze ten albansky zpusob je dost slusna hruza na to,
aby k tomu nekdo mlcel, natoz aby to schvaloval. To ze k tomu NATO
a UN mlcely behem chorvatskeho extempore je sice spatne, ale
zaplatpambu se to *snad* zacina menit.

>Ti sami, co vycitaji druhym pripravenost genocidy a domnivaji se, ze
>nikomu nebude nahle prekotne prijeti tri vychodoevropskych zemi i s
>jejich strategickym vzdusnym prostorem naprosto vubec napadne.
>Ti sami, co bombarduji vojenske cile maximalne z 50%, protoze
>nasledna nabidka hospodarske pomoci v roztriskane zemi se dopredu
>jevi jako bezva vejicka.

Vetsi nesmysl jsem v zivote neslysel spojovat genocidu s nasim
vzdusnym prostorem a hospodarskou pomoci, to potrebuje opravdu hodne
pozkozene myelinove obaly na nervovych bunkach.

1. co to je pripravenost genocidy? to jako, ze nekdo ceka na pisknuti
a pak zacne hubit albance? dovolil bych si podotknout, ze v tomto
pripade se jedna o genocidu nikoliv pripravenost k ni.

2. nase nahle prekotne prijeti do NATO probiha jiz nejaky ten patek
a obavam se, ze uvazat si na krk dobreho vojaka Svejka jenom kvuli tomu,
aby si zkratili cestu o par mil se nevyplati. Pro NATO nase clenstvi
taky nebude levna zalezitost, takze se asi tech par usetrenych galonu
paliva do bombarderu tezce prodrazi. BTW: vzdusny prostor neni
automaticky sdilen, nase vlada prelety povolit nemusela.

3. To s tou hospodarskou pomoci neni az tak spatny napad, pokud ovsem
bude u vesla ten grazl Milosevic, tak je to asi na takove urovni, jako
poskytnout hospodarskou pomoc Hitlerovi v roce 1944. Ale paralela
pokracuje, podivej se, kde je dneska Nemecko. A pritom stacilo, kdyz
tomu jejich matlakovi prisel ucet za plyn a klepla ho pepka.

omlouvam se za ponekud zlehcujici ton teto casti me odpovedi, ale
na takovou blbost se musi reagovat s humorem...

>Kosovo bude rozdeleno, to je na tuty. Bud dle Milosevice na severni
>srbskou a jizni albanskou cast, k cemuz slouzi soucasna genocida (dle
>nich vytesnovani), nebo samostatne Kosovo, coz je umysl druhe strany.
>Jenze to Srbove radej vyhynou.

a bude pokoj

>Kdo je v koute, neuhejba. Mozna jeste muzou tak malounko verit Rusum,
>ale dozajista ne na druhe koleji jedoucimu OSN, ci snad SS (sdruzeni
>spojencu).

srbove se do toho kouta natlacili sami, kolikrat to ten Mrdlosevic ustal
na posledni chvilku? mockrat. tak dlouho se chodi s hrncem pro vodu, az
nekdo dostane po hube.

>Mam tam trinact let provdanou segru.

asi ma smysl pro dobrodruzstvi, i kdyz tenkrat to mozna, ale opravdu
jenom mozna bylo lepsi.

>Mimochodem, mluvim s ni minimalne jednou tydne telefonem a dovolal
>jsem se na rozdil od publicistu vzdy.

Zapomel jsi tu prezentovat jeji nazor, zajimalo by me jestli je taky
tak emotivni jako ten tvuj, ono totiz vzdycky nejvetsi kraval dela
ten kdo u toho neni.

>Nejlip to vystihl muj sestnactilety syn : " Je to jak mezi fetakama.
>Neni dobrych a spatnych. Maximalne si je muzes rozlisit na vetsi a
>mensi dacany a to jeste ne vzdycky. "

No a Milosevic je ten vetsi, vlastne ne, jeste vetsi, srovnatelny tak
mozna se Saddamem, nebo podobnejma grazlama.

>Armada zamorske zeme ?

Uplne klidne, kdo jiny to ted dela? Samozrejme pod hlavickou NATO, protoze
v UNSC by rusaci delali bordel.

>Proboha to prece nemyslis vazne ?

Nevim jak jini, ale ja ano.

>Jak ?
>Napadenim ? Srbsko ma pro pripad valecneho napadeni smlouvu s Ruskem,
>proto ani ted nepadne ani slovo o valce. A pokud Rusko, tak by ten
>mamut za Cinskou zdi proste nemohl mlcet.

Jenze Rusko potrebuje od amiku prachy, aby meli co jist, kdyz nebude jidlo
bude pruser doma a kosile blizsi kabatu, takze to se nestane, navic rusko
si spocita, ze pruser doma .eq. cina leze pres zed a jsou v pr...

>Navic Srbsko neni ani Grenada, ani Panama.
>Byl by to Vietnam.

Podobnost ciste nahodna - teroristi u moci, ruska vojenska pomoc na ceste,
asi by to opravdu byl Vietnam, ale od takovejch hajzlu si proste nemuzeme
(my souhlasici, ty ne neboj se, ty muzes) nechat libit vsechno, Nekdo tu uz
napsal, ze by mi jinak dupali v kanadach po kuchyni. Rekl bych, ze ma
pravdu.

>A Chorvatskou genocidou snad nikdo neargumentuje jako omluvou, ale
>jako jednim z mnoha duvodu proc neverit.
>Bohuzel to neni ani zdaleko duvod jediny.

Dalsi duvody? Neverit nemeckemu ozdravnemu rasovemu programu? Nebo to
vsechno rovnou schvalit? Vymyslet neco hruznejsiho? Treba kazdy albanec
v srbsku bude mit u sebe povinne lahvicku s kyselinou, kterou na pozadani
jakehokoliv srba predlozi a bude mu vychrstnuta do oci. Pro OBSE to bude
vypadat jako kapky do oci. S takovymi argumenty jdi do haje!

> [...]
>jejich radach jsou i dezerteri, lupici, fanatici, pomstychtivci,
>netrpelivy vlastenci. Situace je daleko slozitejsi, nez se
>prezentuje.  Jedno je dnes uz absolutne jiste. Srbove a kosovsti
>Albanci jiz nemohou zit v jedne zemi.
>Vojska do Kosova vstoupi, to je dnes uz jasne, jinak bombarderi
>ztrati tvar a pak za a nastane partyzansky odpor a masove
>vyvrazdovani zbytku kosovskych albancu ve jmenu svate msty.
>A jedna k  jedne ze se konflikt preleje do dalsich zemi.
>Jinak receno, leceni se bez velke amputace jiz neobejde.

Z toho vyplyva, ze UN uplne zklamalo. Bezpecnostni jednotky mely byt
rozmisteny v Kosovu okamzite po vzniku techto *nezavislych utvaru*.
Jenze KofeinAnal stejne nema silu na to, aby prosadil cokoliv, natoz
pak preventivni bezpecnostni akci a to jeste v Evrope. Takze cast
zavazku OSN prevzalo NATO, a ted se opravdu musi resit silou, viz vyse.
Mam na mysli ty kanady v me kuchyni. A podle prislovi sezobme si co
jsme si, musi Milosevic znovu ziskat kontrolu nad temito jednotkami
a souhlasit s rozmistenim nezavislych bezpecnostnich sil v Kosovu.
Jenze to mohl udelat uz davno, tak proc by to delal ted, ze? Proste
je to sprostej hajzl a vrah, ktery zneuziva narodnostnich rozdilu.
Ta posledni veta je muj soukromy nazor, ale k prevzeti je uplne zadara,
ani se nemusite registrovat u BIS :)

>Analogie nahlizeni na situaci je velmi snadna. Zkuste mit tezky, az
>inzultativni svar s rodici, manzelkou, ci detmi. Pak obejdete sousedy
>a vyzpovidejte je, co si o tom mysli. Shledate, jak tezce jsou mimo

Zalezi na tom co bude nakecavat manzelka ty slepici vod naproti, nase
dcera ty nane z vedlejsiho vchodu. Ja si dojdu s Frantou, co bydli o
patro vejs na pivo a v klidu mu to vysvetlim. Jestli jsi to myslel
takhle, tak jsme na tom uplne stejne - kazdy mame sve zdroje informaci.

>Preji dobry den.

Ja taky.

>Mirek

Special signature for this time only!
Yugoslavia '99: I am proud of my country being a member of NATO, because
of enforcing right to live against the terrorists.

                       _________  _______
                      / / / / //\////////
                     /\        /  /  _ /
                       \      /  /  ///