Kam kracis konference?

Paja bludicka at usa.net
Wed Apr 14 10:59:24 CEST 1999

$SUBJ="Re: FAT 32"

   Asi to bude drobet off-topic, jenom mi tak napada, ze clovek, ktery
se proste setka s jakymkoliv problemem, musi vyhledat specializovanou
konferenci, ktera se zabyva prave timhle jakymkoliv problemem. Takovy
clovek, ktery ma doma modem, win95, outlook a jina zverstva, vsechno
se hrouti, nic nefunguje, se musi prihlasit asi tak do padesati ruznych
konferenci. Potom sedi dve hodiny u temneho monitoru a premysli kam
napsat, aby s nim nejaky radoby policajt nevybehl, kvuli off-topic
dotazu. Kdyz ve smajliku probehnou debaty o rodnych cislech, kosovu,
lichobeznicih a tak, tak nikdo ani nehne brvou. Obcas. Nicmene jak to
tak vypada, obcas musi kazdy byt policajtem a vyzkouset si to na vlastni
kuzi, jake to je nekoho zprudit, jakej je debil, coz mi prijde
v konferenci, kde IMCO probehnou asi tak dve relevantni zpravy tydne,
jako ukazka naproste idiocie samotneho prudice.
Neustale vety typu "presunte se jinam", "to sem nepatri", "to je
off-topic" mi zacinaji lezt na nervy. Vymyslete si alespon neco
legracniho, nejakoy kvetnaty sloh, neco cemu se vsichni ostatni mohli
zasmat, zaplakat nad tim, ale tyhle sucharny myslim obtezuji vice nez
vlastni post.
Takze kdo me bude chtit poslat do haje/prcic/prdele/pryc za off-topic
messydz, at tak laskave ucini stylem humornym, v duchu cloveka majiciho
IQ *nad* 65 (i simpanz se nauci tlouct do psaciho stroje.)

                       _________  _______
                      / / / / //\////////
                     /\        /  /  _ /
                       \      /  /  ///