FAT 32

Ross Hedvicek ross at scanlon.im1.net
Wed Apr 14 14:13:08 CEST 1999

At 08:42 AM 4/14/99 +0200, Pavel Vachtl wrote

>Chtel bych jen upozornit, ze pozadate-li pana R.H. o presunuti do jine
>konference, bude Vas povazovat za totalitaristu, ktery mu upira svobodu
>projevu, a Vam najust tady o to rozhodneji zustane a bude plnit nase
>mailboxy nekolikrat rychleji :-). Uz se to mnohokrat stalo.

Chtel bych ujasnit, ze Pavel Vachtl (znamy cesky scientologist), mne nema
rad a pise tyhle veci schvalne, aby se mi pomstil za to, ze jsem ho
nekolikrat kritizoval za to, ze on (= Vachtl) opakovane SPAMOVAL ceske
konference svymi oznamenimi o vsem moznem. Nemam mu to za zle, je to jenom
Cech. Nema na vic.

:-)

Rosta