FAT 32

Petr Nachtmann petrnach at natur.cuni.cz
Wed Apr 14 16:10:19 CEST 1999

Ponekud jsem nezaregistroval puvodni dotaz - podle subjektu asi patri do
konference ibm-pc, ktera by mela byt k nalezeni na http://sesek.tsx.org

> Chtel bych ujasnit, ze Pavel Vachtl (znamy cesky scientologist), mne nema
> rad a pise tyhle veci schvalne, aby se mi pomstil za to, ze jsem ho
> nekolikrat kritizoval za to, ze on (= Vachtl) opakovane SPAMOVAL ceske
> konference svymi oznamenimi o vsem moznem. Nemam mu to za zle, je to jenom
> Cech. Nema na vic.

Pavel je znamy cesty _scientista_ (pro Hedvicka: scientist :-)

Ross si stale plete scientisty a scientology. Nemam mu to za zle, je to
jenom American. Nema na vic.

Petr