Problem s prispevkem "Dotaz"

JoLa jo.la at seznam.cz
Wed Dec 1 06:18:59 CET 1999

Ahoj smajlici,
uz po druhe mi zprava z konference blokla celou schranku. Konkretne
se jedna o mail "Re: dotaz" od "Dave" <pear at volny.cz>. Zajimalo by
mne, jestli je to jenom muj problem, nebo to zlobi jeste u nekoho v
mailboxu. Kdyz jsem se podival pres WWW rozhrani na dotycnou
zpravu, bylo tam napsano "Zprava nemela platny MIME format, jeji
obsah muze byt porusen." Takze, bud mam blbej mailbox (SEZNAM),
nebo "Dave" posila chybny maily, nebo to zkonil rozesilaci server.
Diky za odpovedi, lepe primo na muj mail jo.la at seznam.cz
                                                        JoLa

P.S. Mohl by se na to podivat nekdo, kdo ma na starosti tuhle
konferenci?

- Vsechno spatne, zpatky na stromy ! -