Problem s prispevkem "Dotaz"

Martin Bily bily at cs.felk.cvut.cz
Mon Dec 6 18:40:50 CET 1999

>uz po druhe mi zprava z konference blokla celou schranku. Konkretne
>se jedna o mail "Re: dotaz" od "Dave" <pear at volny.cz>. Zajimalo by
>mne, jestli je to jenom muj problem, nebo to zlobi jeste u nekoho v
>mailboxu. Kdyz jsem se podival pres WWW rozhrani na dotycnou
>zpravu, bylo tam napsano "Zprava nemela platny MIME format, jeji
>obsah muze byt porusen." Takze, bud mam blbej mailbox (SEZNAM),
>nebo "Dave" posila chybny maily, nebo to zkonil rozesilaci server.
>Diky za odpovedi, lepe primo na muj mail jo.la at seznam.cz

Dobry den,
potvrzuji problem. Tyka se nekterych prispevku prichazejicich
z newsu pres branu do konference. Nejde o vsechny MIME prispevky,
ale jen o takove, ktere obsahuji urcity format sluzebnich zahlavi.
Problem je na strane samotne brany, pokusim se s tim neco udelat.

S diky za pochopeni,
             Martin Bily, listmaster

Martin Bily, Dept. of Comp.Sci.         e-mail: bily at fel.cvut.cz
Czech Technical University              phone: +420-2-2435 7323
Karlovo nam. 13                         fax:   +420-2-298098
Praha 2, Czech Republic