Hnus v produktech MS

Miroslav Renda renda at advico.cz
Wed Feb 3 09:51:48 CET 1999

>Doporucil bych Eudoru Light i Pro - obe jsou vyborne a navic program
>po sobe uklidi.

Debata o "nejlepsim postakovi" by vedla na zbytecnou flame war, kazdy od
postaka ceka jine vlastnosti. Nebudu toto tema komentovat... Jen bych podotknul,
ze Eudora Pro je placeny software...

>K tomu formatovani dlouheho radku - jestlize mate napr. Pegasus a nekdo
>Vam posle z Outlooku mail, tak Outlook nepredpoklada klienta, ktery pri
>zobrazeni zpravy automaticky nazalamuje. Takze tam neda CR/LF, ale takhle
>to dela spousta maileru, kvuli rozdilnemu poctu znaku zobrazitelnych na
>terminalu. Slusnosti pry je placnout jednou za 70 znaku do klavesy enter.

Delka radku je dle RFC 821 "RFC 821 restricts mail messages to 7-bit
US-ASCII data  with lines no longer than 1000 characters".

Aniz bych ctel byt advokatem pro MS (sam jsem je upozornoval na mnoho chyb
v jejich produktech - BTW udelal neco takoveho nekdo z te spousty stezujicich si? :-),
myslim, ze to je zalezitost spise autoru ostatnich produktu (vzdyt napsat txt prohlizec
se schopnosti zalamovat radek je trivialni...).

Preci jen se ale omluvam, ze jsem dlouhoradkovy mail poslal do konference,
kde je hodne ucastniku, o nichz nevim, zda nepouzivaji "hloupeho klienta". Obvykle
pri psani do konferenci "placam do klavesy enter" casteji :-).

Mira