Hnus v produktech MS

Paja bludicka at usa.net
Wed Feb 3 14:24:30 CET 1999

>ze Eudora Pro je placeny software...

to je outlook taky, je videt, ze oba sporime vy mate express a ja eudoru lgt.

>Aniz bych ctel byt advokatem pro MS (sam jsem je upozornoval na mnoho chyb
>v jejich produktech - BTW udelal neco takoveho nekdo z te spousty
stezujicich si? :-),

ja si stezoval trikrat, pak mi to prestalo bavit :(

a) chtel jsem vedet kdy bude fungovat opakovane vytaceni faxu - lakonikca
odpoved
byla nikdy, politicke duvody v jizni asii a severni americe.
b) proc nejde zfunkcnit tlacitko storno pri stahovani posty outlookem? odpoved
byla - je to moc tezky, windows maji v tu chvili spoustu prace.
c) proc ma office blbou vlastnost zamenovat a za n? - protoze se pry nekdo
ozral

upozornuji, ze se nejedna o odpovedi z horke linky, ale od cloveka primo od
zdroje,
obavam se ze takovy pristup si clovek nemusi nechat libit, tak pouzivam
eudoru.

>myslim, ze to je zalezitost spise autoru ostatnich produktu (vzdyt napsat
txt prohlizec
>se schopnosti zalamovat radek je trivialni...).

jedna se spise o vlastnost posilajiciho programu/obsluhy, a to z toho
duvodu, ze tu
jiz nastala situace, kdy proste nekdo takovy mail cte jen s obtizemi.

                       _________  _______
                      / / / / //\////////
                     /\        /  /  _ /
                       \      /  /  ///