Hnus v produktech MS

Lukáš Macek sysop at spshk.cz
Wed Feb 3 17:46:57 CET 1999

Omlouvam se, ze vas obtezuji, ale chtel bych vas pozadat o pomoc. Dostal
jsem tento pocitac i emailovou adresu po kolegovi a porad mi chodi sem maily
od smajlik at cs.felk.cvut.cz . Je to nejaka diskuzni skupina ci co? Priznam
se, ze veci zde probirane me moc nezajimaji a chtel bych, aby mi to dale
neprekazelo v poste. Pokud je to nejaka konference, melo by se jit nejak
odhlasit, prosim poradte mi adreasu listserveru. A pokud to je chyba naseho
providera, tak se moc omlouvam. Predem dekuji za pomoc, s pozdravem
                        Lukas Macek, SPS HK