Hnus v produktech MS

Petr Nachtmann petrnach at natur.cuni.cz
Wed Feb 3 17:26:38 CET 1999

> Nemam zkusenost s Outlookem a Exchange, ale napriklad
> podobne se chovaji soubory mailu MS Internet Mailu a databaze Web Compassu
> od Quarterdecku. V obou pripadech jde pry o databazove soubory
> typu MS Access (*.MDB). Nastesti MSIM ma funkci komprimace,
> takze zrusene maily lze takto dodatecne definitivne odstranit
> z disku a nic tam nebobtna :-). U Web compassu je to myslim
> horsi, zadnou funkci komprimace jsem tam tedy nenasel.

Mozna by to mohli pokrocilejsi uzivatele procistit rucne Accessem.

Mimochodem v Accessu byly prece nejake chyby, ktere mohly zpusobit zniceni
databaze, asi by stalo za to zkontrolovat verze *.dll. Zkus na dotycne
DLLko (nebo *.ocx?) klepnout pravym tlacitkem mysi a a zvol Zbezne
zobrazit...

> PS2.: Dalsim podivnym znakem souboru typu MDB je to, ze
> /aspon na mem PC/ nejakym podivnym zpusobem (pres RAMku?) do nich
> "difunduji" cele segmenty textu z jinych aplikaci - kdyz si je
> clovek prohledne "tvrdym" textovym prohlizecem, obcas uvidi
> v mailove slozce MSIM texty ze souboru HTML, Wordu apod.. :-))),
> ktere rozhodne nejsou prilohami mailu...

Mozna, ze program zavola nejakou funkci operacniho systemu "zmen delku
souboru", aby mel rezervu na divoke diskove operace a tim se do souboru
dostanou kdovijake sektory, ktere predtim okupovala treba kes browseru.

Petr