Hnus v produktech MS

Pavel Vachtl univers at comp.cz
Wed Feb 3 15:21:08 CET 1999

> Odesílatel: Petr Nachtmann <petrnach at natur.cuni.cz>
> Na Outlook a Exchange mam svuj nazor, ale netusil jsem, ze brutalne pomalu
> poziraji disk - smazane zpravy stale zabiraji misto a nove se vzdy
> pridavaji na konec!
>
> http://svet.namodro.cz/go/r-art.asp?id=990130026

Nemam zkusenost s Outlookem a Exchange, ale napriklad
podobne se chovaji soubory mailu MS Internet Mailu a databaze Web Compassu
od Quarterdecku. V obou pripadech jde pry o databazove soubory
typu MS Access (*.MDB). Nastesti MSIM ma funkci komprimace,
takze zrusene maily lze takto dodatecne definitivne odstranit
z disku a nic tam nebobtna :-). U Web compassu je to myslim
horsi, zadnou funkci komprimace jsem tam tedy nenasel.
Divil bych se, kdyby Hadrosoft tu samou komprimaci
nedal aspon do Outlooku, kdyz uz ne do te dinosauroidni Exchange :-)).

PS.: Toto pisu v MSIM, ktery pouzivam uz 2 roky a disk
mi to nesezralo, protoze pravidelne komprimuju slozky :-)).
Nektery foldery Pegasus Mailu se chovaji stejne a taky je tam funkce
"compress".

PS2.: Dalsim podivnym znakem souboru typu MDB je to, ze
/aspon na mem PC/ nejakym podivnym zpusobem (pres RAMku?) do nich
"difunduji" cele segmenty textu z jinych aplikaci - kdyz si je
clovek prohledne "tvrdym" textovym prohlizecem, obcas uvidi
v mailove slozce MSIM texty ze souboru HTML, Wordu apod.. :-))),
ktere rozhodne nejsou prilohami mailu...

S pozdravem
Pavel Vachtl (Zivel, Sisyfos, AmberZine= http://amber.zine.cz/)
UNIVERSUM,
antikvariat odborne literatury (4000 titulu)
+ individualni reserse na Internetu
e-mail: univers at comp.cz,
telefon 02/302 48 60   Praha 6
www: http://www.universum.cz/