Bojkot IOL

Vladimir Vlach vlach at www.icq.cz
Wed Feb 17 08:42:22 CET 1999

Jeste nic takoveho neni 100% ale podle meho nazoru se bojkot bude
tykat nastaveni cisco routeru tak, ze nebudou chodit packety v NIXu.
Pokud jste tedy u iol, tak Vam s nejvetsi pravdepodobnosti nebudou chodit
maily od tech, co jsou pripojeni v CR.
Pokud mail bude pochazet ze zahranici, nepujde pres NIX a tak dojde.

Ale jeste uvidime...

VV
--