Hedvickuv navrh trestu pro komunisty - EURO verze

Petr Nachtmann petrnach at natur.cuni.cz
Wed Feb 17 08:54:04 CET 1999

> Tak nejak mi to ani nepripadne vtipny :-(

Ono to zase nebylo tak uplne mysleno jako vtip. RH prece chtel, abyste mu
posilali odpovedi do jeho mailing listu cs-club, do ktereho z neznamych
duvodu chce nalakat dalsi lidi :-)

Z technickeho hlediska je zajimave, ze Ross pouziva software listmanager,
ktery se v Cechach vyskytuje malo nebo vubec ne, ale ktery pritom funguje
zrejme lepe, nez ostatni programy pro mailing listy a hlavne ma nektere
pohodlne funkce navic (napr. k prihlaseni do konference staci poslat
pradny e-mail na jeji adresu, pricemz tento prihlasovaci e-mail se
nerozesila).

> P.S. Nevite nekdo jak nastavit Netscape aby nezobrazoval v newsgroupech
> prispevky vyhovujici urcitemu filtru (napr. from=ross at ...) ???

Ani kapku antikomunismu do naseho postkomunistickeho blata! :-)

Petr