listmanager

Ross Hedvicek ross at scanlon.im1.net
Wed Feb 17 15:26:22 CET 1999

At 02:39 PM 2/17/99 +0100, Bohumil Chalupa wrote

Asi se v Cechach nevyskytuje vubec - pouzivaji ho ale na SAV (Slovenska
akademie ved) v Bratislave (listmanager at savba.sk) a nekde v Kosicich, jinak
je to docela oblibeny program v USA, Kanade, Australii a NZ - vetsinou na
non-universitnich serverech. Je to freeware - zkuste www.listmanager.org

> ale ktery pritom funguje

Poslete si email na adresu listmanager at blackops.org a do textu dejte

help *

a ono vam to posle helpfiles ktere detailne rozepisuji ruzne zajimave
funkce ktere vetsina jinych software vubec nema.

>Ja tuhle Hedvickem vychvalovanou funkci za tak slavnou nepovazuju.
>Proc:
>Kdyz se ucastnik musi prihlasit do listu na nejake spravcovske adrese,
>je tu sance, ze se mu nejak vstipi do hlavy, ze nejaka spravcovska adresa
>vubec existuje a ze se lisi od te ,,prispevkove`` adresy, adresy listu.
> Naopak prihlasi-li se pouhym zaslanim prvniho dopisu na adresu listu,
>dostane sice mozna jako prvni dopis nejaky help, ale jak s nim nalozi,
>to uz neni jiste; potrebna informace ho tak muze minout.

Uz chapu proc neni listmanager pouzivany v Cesku - ono prestoze to je
jednoduche, tak to neni pro blbce.

Rosta