Bojkot IOL

Radim Kunz rkunz at ova.comp.cz
Wed Feb 17 15:37:58 CET 1999

>Vsak prave na to jsem se ptal viz. moje prvni otazka. Mate od
>vaseho ISP smluvne zajistenou konektivitu mezi vami a vasim
>zakaznikem napr. u VOL, IOL aj.?

Kdyz si kupujes mobil,nebo telefon, mas ve smlouve smluvne
zajistenu konektivitu na Sri Lanku ? Nemas. A prece se tam
dovolas.

Vsem doporucuji, aby si precetli navrh noveho telekomunikacniho
zakona, treba na Mobil servru. Nevim jak ve starem, ale v novem
zakone tu uz bude jasne a explicitne receno, ze poskytovatele MUSI
umoznit propojeni k podobnym sitim.

Kdyby Telekom zablokoval hovory do Peagasu, to byste teprve rvali
o monopolu, o porusovani zakona.

Jestli nasi ISP zablokujou IOL, tak se ptam, kdo bude dalsi ? Nebude
to treba INEC, kdy tak kafral proti NIX ?

Radim