Rada vmtana - Win98

Ladrose fy-klika at login.cz
Fri Feb 19 21:57:21 CET 1999

Dìkuji za pøípadné námìty na co se podívat. Co se týèe HW stáhla jsem si BCM
Diagnostics (evaluation copy - mimochodem velice u¾iteèná), která provede
Memory test, Audio test, Video a Graphics test, CD Rom test a HD test, test
BIOS a dal¹í testy a v¹e vychází v poøádku.

Pøipadá mi, ¾e problém s vìtrákem by mohl být jedním z pøíèin, proto¾e jiné
nemohu najít. Jen je mi divné, ¾e by se musely Windows znovu instalovat.
Chápala bych, ¾e se procesor pøi pøehøátí zastaví, ale po ochlazení nebo za
nìjakou dobu by mìl zaèít zase fungovat. Nebo ne? Mù¾e mi to nìkdo je¹tì
osvìtlit.

Ètu anglické newsgroupy, ale nikdo takový problém nehlásil tj. zatuhnutí bez
zjevné chyby a pak kolaps systému. Jinak je¹tì informace o systému - mám
pentium 155, 32MG Ram  a 2 IDE disky ( po 1GB) a 1 SCSI (Barracudu), který
je 4GB a rozdìlenáý na 3 partitions.

Jistì existují jiné operaèní systémy, ale moje Windows 98 ¹lapaly déle jak
pùl roku jako hodinky a nemìla jsem nejmen¹í dùvod ke stí¾nostem, tak
pochopitelnì bych ráda u nich zùstala (nemluvì o vynalo¾ených nákladech).

Ladrose
fy-klika at login.cz