Pripojeni pocitacoveho monitoru

kopta at post.cz kopta at post.cz
Mon Feb 22 22:15:42 CET 1999

Dobry den.

Byl by nekdo tak laskav a pomohl mi s odpovedi na problem na ktery jsem narazil.

Na vystup z diagnostickeho ultrazvuku (RGB 0.7V, hor+vert sync TTL, 15625/50 Hz)
jsem potreboval nouzove pripojit barevny monitor. Protoze jsem mel po ruce
pocitacovy monitor se vstupem RGB, konkretne Philips 107MP, pouzil jsem ho.
Monitor po zapnuti presel do usporneho modu a nereagoval na zadne ovladani ani
 odpojovani vstupu. Kdyz jsem vsak odpojil sync pred zapnutim monitoru, tak se
po zapnuti objevilo hlaseni "No synchronization", tedy monitor vedel ze je nekam
pripojen.

Je mozne pripojit pocitacovy monitor na bezny RGB video vystup?
Neni muj problem jen v tom, ze je monitor moc chytry a ma usporny mod?
BTW neprepina graficka karta usporny mod monitoru snizenou synchronizacni
frekvenci?

dekuji za pomoc

Olda Kopta    kopta at post.cz    0603 222 797