Funguje jeste Seznam?

Jiri Hosic hosic at lbc.pvtnet.cz
Tue Feb 23 15:48:53 CET 1999

jasne, ale lukasovic nebo jak se menuje na te sluzbe zalozil svou firmu
seznam,
uz proto bych se o ten puvodni produkt aspon trochu staral, treba protoze
byl prvni, a navic je www.seznam.cz vsude citovanej a tak podobne.....treba
pro neznale inetu by to mohlo vypadat blbe....vsude se o nem pise a on
pritom upada

vazne by se tvurci nad sebou meli zamyslet:)))))