Funguje jeste Seznam?

Jiri Barborik jiri.barborik at redigy.cz
Tue Feb 23 15:55:14 CET 1999

Lubos Kaspar wrote:

> To je narku...

Ne, to je snaha upozornit na problem, treba se nad tim zamysli
nekdo, v jehoz silach je prispet k naprave.

> Pokud se nemylim, tato sluzba je zdarma, takze na ni neni
> zadny narok, proto nechapu jakekoliv rozladeni. Takovy uz je

Chci bych videt vasi reakci, kdyby napr. POST (zdarma) zverejnil
na webu volne obsah vaseho mailboxu... A proc jsem rozladeny ja?
Treba proto, ze odkaz na me stranky ze Seznamu smeruje na jine URL,
nez na kterem nyni funguji. Ale co bych nechtel, zadarmo...

> Internet: sluzby vznikaji a zanikaji.

No, mezi nami, uz jsem na webu videl i sluzby, ktere maji k zaniku
o kousek bliz nez Seznam.

Jiri Barborik

   tel.: +420 603 498292                             redigy internet
   jiri.barborik at redigy.cz                       nesverova 1 olomouc