Neutrpeli tvurci www.ecity.cz uraz hlavy?

HS Scanning hsscanning at bigfoot.com
Tue Mar 2 14:05:52 CET 1999

No taky jsem tohle precetl v zobrazeni zdrojaku, ale kdyz
jsem tam vlezl s MSIE 3.02 tak jsem videl jen cele cerne
okno, kdez nebyl ani zadny cerny text, nic. Je to dost
rozsahly zdrojovy text pro zobrazeni prazdneho okna s cernym pozadim.
V.

>Zde je detailnejsi pohled na tu "nadheru" (rozesmalo me, kdyz Tomas
>Holcik ve svem clanku na http://194.108.114.194/r-art.asp?id=4721 >pise,
>ze ke zjisteni typu serveru pouzil NetCraft):

  </HEAD>
    <META http-equiv="Content-Type" content="text/html;
charset=windows-1250">
    <SCRIPT><!--
      function ChangePage(){
        var v_version = navigator.appVersion.charAt(0);
        if(v_version != 3 && v_version != 2 && v_version != 1){
          document.location.href='main.html';
        }
        else{
          document.location.href='/ecity/html/bad_version.html';
        }

      } //-->
     </SCRIPT>
  </HEAD>
  <BODY onload="ChangePage();" leftmargin=10 bgcolor="#182429"
text="#FFFFCC">
    <NOSCRIPT>
je zejména z důvodů velké náročnosti požadavků na něj kladených odladěn
pro verze prohlížečů 4.0 a vyšší
      (Microsoft Explorer a Netscape Navigator). Váš prohlížeč patří
pravděpodobně do nižší řady. Pro zajištění bezproblémového chodu
      software eCity na Vašem počítači Vás chceme požádat o nainstalování
této vyšší verze prohlížeče. Pro instalaci MS Exploreru
      verze 4.01 můžete využít následující tlačítko: