Ceske mladezi to mysli...

Hanus Adler had at articon.cz
Tue Mar 2 17:44:50 CET 1999

On 24 Feb 1999 18:30:43 +0100, Petr Chlupaty <chlupaty at math.muni.cz> wrote:
> [...]

to je s prominutim pekna blbost. Slovo "cesko" je nesmyslne a nezalezi
na tom, zda je v nejakem slovniku (buhvi jakej trouba to tam zaradil).
Copak se z Vas nekdo citi byt Cesakem? Ja ne, dekuji, zustanu Cechem
doufam az do konce sveho zivota.

Mimochodem, pokud se nekomu z Moravy nebo Slezka nelibi, ze slovo Cechy
ma dva vyznamy (cast Ceske rep. a zaroven zkracene oznaceni Ceske rep.
jako celku), tak at Ceske republice klidne rika Moravsko (podle vzoru
Litevsko, Izraelsko, Ukrajinsko, Jugoslavsko, Bosensko a Hercegovinsko,
Egyptsko, Francouzsko, Velke Britansko, Anglicko, Walesko, Indicko...).

S pozdravem,

Hanus Adler

--
Contrary to popular belief, Unix is user friendly.
It just happens to be selective about who it makes friends with.