Co je Cesko a Cechy

Lukas Mizoch XMIZOCH at HEYR.PVTNET.CZ
Fri Mar 5 15:18:36 CET 1999

Autor: Adam Hauner | Datum: 26 Feb 99, 22:52

> Ne, ve velkem svete neexistujete. Jste na nej moc malicherni...
Ale Cesko v nem taky neexistuje. Je v nem Ceska republika (Czech
republic).

+-+  Lukas Mizoch
+-+-+  http://ragimiri.tsx.org/
+-+-+-+  Piste mi cesky v ISO-8859-2.

Nejvetsim potesenim zeny je zranit muzskou marnivost,
zatimco nejvetsim potesenim muzu je zenskou marnivost
uspokojit.
                                  George Bernard Shaw