Ceske mladezi to mysli...

Ross Hedvicek ross at scanlon.im1.net
Fri Mar 5 15:26:43 CET 1999

At 02:45 PM 3/5/99 +0100, Hanus Adler wrote

>dokaze-li Vas mozek vyplodit nejake skutecne argumenty na podporu
>tvrzeni, ze "Cesko" je slovo "spravne utvorene a naprosto vystizne",
>zkuste ho sem napsat.

Me se to slovo libi - to je dostatecny argument. Mluvim a pisu cesky - mam
tedy pravo (jako kazdy jiny cesky mluvici a pisici) si se slovy hrat,
pripadne vytvaret uplne nova slova. Zda se ta slova uchyti nebo ne - to je
vec jina. Ale neexistuje nejaky USTREDNI VYBOR pro nova slova, ktery by
narizoval ktera slova se muzou rikat a ktera ne. Pouzivanost slova je
rozhodujicim faktorem pri jeho zarazeni do slovni zasoby toho ktereho
jazyka - nikoliv nejaky byrokraticky organ.

A pokud tam takovy byrokraticky organ mate - tak to je mi vas opravdu lito.
To jste se z komunismu jeste zdaleka nevybabrali.

Rosta#1