Ceske mladezi to nemysli...

zdenek siman zdenek.siman at telecom.cz
Tue Mar 9 09:04:55 CET 1999

Víte já nevím ale Rosa je element.
Já nevím jestli by se na tu prezidentskou funkci úplnì hodil,nechci ho
urážet,ale vèera jsem trochu coural po internetu a protože jsem zrovna
nevìdìl kudy kam,tak jsem si øekl že se podívám na erotiku.Zadal jsem si
slovo "Kurva" a seznam mi vyhledal asi sto šedesát adres a mezi prvními byl
Rosa Hedvièek .Zkuste to také.

Zdenek
Roman Kanovsky píše ve zprávì <199903090652.HAA52000 at ns.felk.cvut.cz>…
No Rostik se ukazal jako opravdovy demokrat. Skutecne proc nepovesit vsechny
odpurce a lidi s jinym nazorem ?.
Ja ty rude take nemam rad, ale bohuzel tu jsou a dle meho nazoru je lepsi
kdyz jsou videt, nez kdyby byli zalezli nekde v podzemi a skodili ze zalohy.
Navic ne vse, co udelali bylo uplne spatne.
Vzhledem k tomu, ze je cesky jazyk jeden z nejtesich jazyku a obsahuje az
desitky vyrazu pro jedinou vec je nutne to nejakym zpusobem korigovat a
uvadet do spravnych mezi - narozdil od Anglictiny, ktera ma pro jedno slovo
desitky vyznamu a nema tvrda a mekka i, hacky, carky ....

No, ale proste nevim jsme skutecne narod blbcu (jak tvrdi Rostik), nebo jsou
ti Americane tak dokonali.

JA nevim jak vy, ale ja bych Rostika navrhl na ceskeho presidenta. S jeho
prehledem a zkusenostma je to jiste jediny clovek, ktery  s tou nasi
komunistickou zemi muze neco udelat. :)))))