WWW off-line

Petr Nachtmann petrnach at natur.cuni.cz
Tue Mar 9 09:08:14 CET 1999

> a obracim se na vas s dotazem:
> Potreboval bych neco (asi nejlepe nejaky SW :-)), cemu
> zadam www adresu, a tento SW mi pak na muj lokalni
> disk v case, ktery rovnez tomu SW zadam, stahne to,
> co je na dane www adrese, ale rovnez stahne vse, na
> co je z teto stranky odkaz do nejake X-te urovne. To X je
> rovnez parametrem onoho SW.

Existuje Web Downloader, jehoz posledni verzi, ktera je jeste naprosto
free, stahnete na http://members.xoom.com/chernavin/ (pozor, musite
stahnout wd22eng.zip, ktery je uveden uplne nejnenapadneji).

Jeste existuje wget, ktery je take free.

http://www.interlog.com/~tcharron/wgetwin.html

Uzitecne je pouzivat offline stahovace ve spolupraci s proxy cache a s
Junkbuster Proxy.

Petr