Ceske mladezi to nemysli...

Petr Nachtmann petrnach at natur.cuni.cz
Tue Mar 9 09:38:52 CET 1999

> Ten chtel dat Sladka na hrad aby to provetral a za pul roku ho nechat
> zastrelit, protoze by dobrovolne z hradu neslez.

:-)

Mozna by bylo dobre, kdyby probehl v Kancelari prazidenta republiky nejaky
kurs pouzivani pocitacu. Pamatuji se, jak mi chtel jseden clovek od nich
poslat nejaky soubor z nejakeho textoveho editoru. Tak jsem se ho zeptal,
v jakem ten soubor je formatu. Nevedel. Tak jsem se ptal na priponu
souboru. Nevedel. Tak jsem se mu radil, at pouzije Explorer/Pruzkumnik,
prikaz dir a podobne. Zdalo se, ze to pujde. Po nejake dobe se ze
sluchatka ozvalo: "Ale ono na te diskete neni nic napsane!"

Petr