Ceske mladezi to nemysli...

Szczurek Jaroslav Szczurek at datasys.cz
Tue Mar 9 09:45:16 CET 1999

A ty si muslis, ze je to problem jen PK?

Delam spravu dvema mensim sitim a trvalo mi cca rok, nez jsem naucil
uzivatele aby si vsimali co delaji. Ted uz je to docela parada, spoustu
veci s nimi lze resit po telefonu a pokud ne, tak reknou jak je to
casove nutne odstranit. Pro me to znamena bud tam vyrazit hned, nebo to
vzit kolem cesto domu nebo z domova.
V te PK to nebude jednoduche, porad se tam stridaji lidi.  :-))

Szcz