Uboha kvalita ceskeho "vzdelani" ... Re: Internet?

Ross Hedvicek ross at scanlon.im1.net
Thu Mar 11 15:42:31 CET 1999

At 03:03 PM 3/11/99 +0100, Petr Nachtmann wrote

>To neni uplne pravda:
>

>http://www.pbs.org/internet/timeline/index.html
>
>http://www.yahoo.com/Computers_and_Internet/Internet/History/ARPANET/
>
>http://inventors.miningco.com/library/weekly/aa091598.htm
>
>http://www.rs6000.ibm.com/resource/unix_history.html
>
>http://minnie.cs.adfa.oz.au/Unix_History/
>

>Petr

Co neni uplne pravda? Dyt jen potvrzujes co jsem rikal. Jen jsi prave
Vuckovi zaridil ynzynyrsky titul tim ze jsi mu to vsechno vyhledal.

Za kolik je u vas ynzynysky titul na prodej? Za 10 korun? Vetsi cenu to mit
ani nemuze... Treba by si ho Crackhead Bob chtel koupit...

Rosta