Uboha kvalita ceskeho "vzdelani" ... Re: Internet?

Ross Hedvicek ross at scanlon.im1.net
Thu Mar 11 15:46:54 CET 1999

At 03:16 PM 3/11/99 +0100, Roman Kanovsky wrote

>No Rostiku, jak ja ti zavidim. Chtel bych take vyuzit celou mozkovou
>kapacitu a nacpat tam vsechny informace z celeho sveta -  to by byla parada.

To jsou zakladni znalosti - pocitam ze u vas na vojenskych skolach promuji
vojensti ynzyniri z Ing. tituly a napsali (A OBHAJILI!!!!!) diplomky na
tema "Nektere pravni aspekty delani predpisoveho pravo vbok a vlevo vbok".

>Zadny Internet. Jen zalovit v pameti a mam k dispozici vse co potrebuju
>vedet.
>
>Jen se velice divim, ze vy dokonali a chytri AMERICANE mate zajem o ceske
>odborniky.

Jo? Kdo rikal? Klaus? A kde on pase?

>Ono totiz nejde jen o napsani nejake diplomky, ale take o jeji obhajeni. A
>abych ji obhajil, musim o tom neco vedet. A z vlastnich zkusenosti vim, ze
>neni dulezite mit v hlave vse, co se nekdy napsalo, ale umet si to najit a
>pracovat s tim a umet to pouzit.

Oooooh!

>Nic mi neni platne, kdyz znam z pameti vsechny prikazy pascalu, kdyz je
>neumim pouzit.

Jsem zahanben.

>A pokud vim, tak CR je ve vzdelanosti na cca 3-7 miste (nevim to ted presne,
>ale hUSA je az za nami).

Nikdy jsem o tom nepochyboval. A co Rusi? Ti jsou taky pred USA?

>DOkonalym Amikum zdar
>
>    Roman K.

Rosta