Uboha kvalita ceskeho "vzdelani"; VYZVA!

JAN VUCKA xvucj01 at vse.cz
Thu Mar 11 18:05:27 CET 1999

Do podobnych flamesovych debat obvykle nema cenu zasahovat (a nema to cenu
ani ted), ale protoze jsem to nechtene zacal ja, pripojim par poznamek jen
pro upresneni, o co vlastne bezi:

>Co neni uplne pravda? Dyt jen potvrzujes co jsem rikal. Jen jsi prave
>Vuckovi zaridil ynzynyrsky titul tim ze jsi mu to vsechno vyhledal.

Ach! Kdyby to bylo tak snadne, mel bych o hodne vrasek mene. :-) Ross je
proste sladky ...
Tohle ma byt jen uvodni kapitolka, aby bylo pro BFU
pochopitelno, o cem vlastne bude dalsi text.

A jak si Rosto predstavujes "spravne" tema diplomky? To moje se mi docela
libi. Jednak je uzitecne samo o sobe (myslis, ze neni dulezite vedet, jake
normy to vlastne upravuji? ty, zijici v zemi pravniku?!), jednak je navic u
nas zatim (asi) jedinecne, takze snad i nekomu pomuze, kdo by jinak zadnou
literaturu nesehnal. Napises nam, jake tema diplomky by bylo pro tebe
prijatelne? (jeste jedna me ceka, takze mas sanci)
JV
P.S.
Zde vsak musim s R.H. souhlasit: ceske skoly nejdou s dobou. Na zapade jsou
bezne kurzy k podobnym "okrajovym" zalezitostem, kdezto u nas o tom nikdo
nic nevi. Ale s tim se toho zas tak moc neda delat, holt jsme mala zeme.
Prazska PF je velikosti i zazemim srovnatelna s americkou stredni skolou (
odhaduji, treba me Ross opravi), takze tam proste neni prostor pro velkou
specializaci.