Uboha kvalita ceskeho "vzdelani"; VYZVA!

Ross Hedvicek ross at scanlon.im1.net
Thu Mar 11 18:25:55 CET 1999

At 06:05 PM 3/11/99 +0100, JAN VUCKA wrote
>Do podobnych flamesovych debat obvykle nema cenu zasahovat (a nema to cenu
>ani ted), ale protoze jsem to nechtene zacal ja, pripojim par poznamek jen
>pro upresneni, o co vlastne bezi:

>Ach! Kdyby to bylo tak snadne, mel bych o hodne vrasek mene. :-) Ross je
>proste sladky ...
>Tohle ma byt jen uvodni kapitolka, aby bylo pro BFU
>pochopitelno, o cem vlastne bude dalsi text.
>
>A jak si Rosto predstavujes "spravne" tema diplomky? To moje se mi docela
>libi. Jednak je uzitecne samo o sobe (myslis, ze neni dulezite vedet, jake
> [...]

Jasna odpoved na otazku - jak by mela vypadat spravna diplomka:

Melo by se to zabyvat necim uplne novym - necim o cem zadna diplomka nebyla
napsana - a to zda takova diplomka na stejne tema existuje by se melo
overovat podobnym stylem jako treba search trademarku nebo copyright.

Pravidlo je, ze psat diplomku o vecech, o kterych uz psalo tisice lidi (a
urcite lepe) povazuji za nepoctive a nemoralni. Ale co delat? Nepoctivost a
nemoralnost je v Cesku vlastne standartem, ze?

Diplomka by mela byt VYSOCE SPECIALIZOVANA - nikoliv takova vseobecna, jako
jsi nastinil ty.  Pokud chces psat o Internetu - tak napis pojednani treba
o - co ja vim - prenosu dat pres TCP/IP a rozdilech v prenosu v USA a na
Balkane (tedy v Cesku) - a jak ovlivnuji relatkove telefonni ustredny jeste
z Hitlerovych dob (ktere jsou v CR dodnes v provozu) stalost spojeni. Ale
psat o ARPANETU? To je prece ubohost...

a kdyz uz jsem zpatku u te ubohosti: Dostal jsem odezvu s informacemi o
"kvalite" vysokoskolskeho personalu - obzvlast me zaujalo tech 50% byvalych
clenu KSC...