Neffovi vadi urazeni Vaclava Havla

Ross Hedvicek ross at scanlon.im1.net
Tue Mar 16 18:00:52 CET 1999

At 05:35 PM 3/16/99 +0100, Josef Krob wrote

>Ross Hedvicek píše ve zprávì <199903161532.QAA94558 at ns.felk.cvut.cz>

>No, myslim ze staci poradne cist a je po problemu...

>... lidi tohoto typu, prece neznamena titiz lide. Typ neni individualni
>identita.

>Velmi zalezi na interpretaci toho "v jistem smyslu". Podle mne je to proste
>zebricek spatnosti a nektere spatnosti jsou vyse a jine nize. Co na tom?
>
>Zdravi J.K.

No jo, to je takove "typicke ceske vysvetleni" - takove typicke pokouseni
se vysvetlit neco, co vysvetlit nejde - jako vysvetlit proc komuniste
nebyli nikdy potrestani nebo jako kdyz Rychetsky vysvetluje proc parlament
zamitl vraceni ukradeneho majetku emigrantum ("aby se nehadali s pribuznyma!")

Rosta