Neffovi vadi urazeni Vaclava Havla

Ross Hedvicek ross at scanlon.im1.net
Tue Mar 16 20:06:32 CET 1999

At 06:34 PM 3/16/99 +0100, Petr Nachtmann wrote
>Ross se rad hada a nekdy i neco vytrhne z kontextu, nicmene ma v leccem
>pravdu - srovnavat kritiku Vaclava Havla se stvanici na Karla Capka je
>velmi odvazne, daly by se najit spise opacne analogie. Treba Havlova role
>v afere Bartoncik.

To je CUDNE zamlceno - Havel se mel drzet svych nesmyslnych her a nesrat se
do presidentstvi - ani by nemel na svedomi veci, ktere dnes na svedomi ma.

>Zarazejici je ovsem tato pasaz:
>
>"V jistem smyslu jsou mi sympatictejsi i ti kriklouni na ulici, ti
>mladenci, kteri v sobotu urazeli zleva zprava hosty plesu na oslavu vstupu
>do NATO na rade. Ty vede radikalismus, ktery se da pochopit. Lidi ktere
>mam na mysli jsou jini. Z nich je citit cisiva zloba a zapskla nenavist."
>
>Znamena to snad, ze Neffovi jsou milejsi komuniste a anarchiste nez
>antikomuniste?

Jiste ze ano - nevim zda Neff sam byl komunista (pochybuji o tom), ale v
kazdem pripade byl s komunistickym rezimem velice zadobre... proc ne? Neff
by mel sedet na prdeli a psat o svem coklovi - ale zdrzet se politickych
komentaru - hlavne tech, kde se hodnoti sirsi souvislosti.

Rosta