Clanek v Network World Fusion vyzadujici registraci

Petr Nachtmann petrnach at natur.cuni.cz
Tue Mar 16 20:40:46 CET 1999

Nekdo si mi stezoval, ze clanek o datove komunikaci po elektricke siti
predvedeny na CeBITu vyzaduje registraci a tu on nema. Nuze:

Na NWFusion i New York Times funguje kombinace jmena i hesla cypherpunks,
o cemz jsem se dozvedel v nejakem clanku o DES Crackeru (meli tam link a
chteli, aby lide nemeli se ctenim problemy).

Asi by bylo hezke tento login rozsirit i na dalsi servery, ktere jsou
dostupne sice zdarma, ale registrace je nutna.

PN