Neffovi vadi urazeni Vaclava Havla

Paja bludicka at usa.net
Tue Mar 16 23:04:29 CET 1999

>To je CUDNE zamlceno - Havel se mel drzet svych nesmyslnych her a nesrat se
>do presidentstvi - ani by nemel na svedomi veci, ktere dnes na svedomi ma.

Rosto,
tohle neni dobre, zase by nemel na svedomi veci, ktere pomohly republice
k jakesi zakladni prestizi, mam na mysli treba jeho prvni projev na Kapitolu.
Uznavam, ze ten clovek dela chyby a od jiste doby bych byl radeji, kdyby
nebyl prezidentem. Jenze kazde presvedceni ma i svou stinnou stranku, tj.
koho misto nej? Muj favorit je Zielenec, ale to neni na me malickosti,
protoze ja volim poslance dle jeho volebniho programu, a jeho volba
prezidenta je jenom jednou z polozek jeho volebniho programu. Proto bych byl
mozna radeji, kdyby fungovala prima volba prezidenta. Ale to jsou plane reci
cobykdybyatd. Jinymi slovy, koho misto nej, pokud nekoho?

                       _________  _______
                      / / / / //\////////
                     /\        /  /  _ /
                       \      /  /  ///